Mało danych o dekoracjach

Żyjemy w narastającym pędzie. Bywa coraz to większa ilość obowiązków do zrealizowania, a doba wcale nie staje się dłuższa. Całość to powoduje, że skraca się okres odpoczynku i ten przeznaczony na pielęgnowanie zażyłości społecznych. Również nasze hobby regularnie leży odłogiem przez ogromnie długi czas. Ciągle zastanawiamy się, w jaki sposób wycisnąć z doby chociaż godzinę więcej na pracę, dodatkowe szkolenia, powiększanie kwalifikacji oraz wspinanie się w górę drabiną postępu… Okazać się może jednakże kłopot tkwi nie w zbytnio przykrótkiej dobie, a w naszej złej organizacji. Administracja czasem to kwalifikacja, której każdy przy ociupince chęci może się nauczyć. Potrzebna okaże się określona procedura, upór i oczywiście ciekawy zegarek, na który z przyjemnością będziemy patrzeć.

zegary na ścianę

Najłatwiej wybrać taki na rękę, który zawsze weźmiemy ze sobą. Jednakże w mieszkaniu równie dobrze sprawdzają się zegary na ścianę. Na początek należałoby przemyśleć, gdzie właściwie podziewa się cały nasz czas w ciągu dnia. W tym celu zapisuje się przez nieco dni swoje stopniowe czynności od momentu wstania z posłania aż do pójścia spać. Sfinalizowanie tego ćwiczenia przyzwoli zerknąć bardziej świadomie na sposób życia i swój poziom zorganizowania. Może się okazać, że po prostu śpimy za długo a także da się skrócić ten czas bez straty w zdrowiu. Kimanie to także przyzwyczajenie, więc pewnie będzie to od nas potrzebowało symetrycznych ćwiczeń. Być zdoła też tracimy czas na próby robienia pięciu rzeczy w jednym czasie. Badania wyjawiają, że wielozadaniowość to baśń – lub pracujemy przy kompie, bądź pichcimy obiad, bądź zamawiamy dekoracje do domu. Wszelkie te czynności przeprowadzane równocześnie zrobią po prostu, że łączny czas ich zrealizowania okaże się o dużo dłuższy niż okres, jaki poświęcilibyśmy na nie samodzielnie, wykonując je jedną po drugiej w dokładnym skoncentrowaniu na jednym zadaniu. W ten sposób uda się odzyskać jeszcze kawałek zbyt krótkiej doby. Należałoby również wyznaczyć sobie czas na pracę i spoczynek, i nie dawać się wpędzić w mylne koło brania dodatkowych zadań, gdy “posiadamy jeszcze chwilę czasu”.

Żródło: gagalu.pl